چگونه از هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات وردپرسی استفاده کنیم؟

چگونه از هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات وردپرسی استفاده کنیم؟

در نوشتن متن‌ها و کپی‌ها در وردپرس و به کمک صفحه‌سازِ النتور، می‌توانید روی دکمه چندستاره در بالا یا کنار باکس متن بزنید و برای نوشتن کپی یا متن خود از هوش مصنوعی کمک بگیرید. (معنی ساده کلمه «کپی Copy» = یک تکه/نمونه متن از یک کتاب یا نوشته)

در اولین استفاده از این امکان به سمت سایت المنتور هدایت می‌شوید تا یک اکانت کاربری در المنتور بسازید و وردپرس خود را به المنتور متصل کنید.

افزونه‌های AI Elementor ابزارهای قدرتمندی هستند که عملکرد و قابلیت های پلاگین صفحه ساز Elementor را افزایش می‌دهند. این افزونه‌های هوش مصنوعی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای ارائه ویژگی های پیشرفته، اتوماسیون و توصیه‌های هوشمند برای ایجاد وب سایت‌های خیره‌کننده استفاده می‌کنند. این افزونه‌ها در زمان صرفه‌جویی می‌کنند، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و بینش‌های ارزشمندی را برای بهینه‌سازی عملکرد وب‌سایت شما ارائه می‌دهند.

ادغام با OPENAI GPT

از ساخت وب‌سایت شخصی گرفته تا اتوماسیون هوشمند، افزونه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شیوه تعامل شما با فناوری را متحول می‌کنند. Open AI GPT یک مدل یادگیری ماشینی پیشرفته است که می‌تواند متنی شبیه انسان تولید کند و آن را برای برنامه‌هایی مانند ایجاد محتوا و چت‌بات‌ها ایده آل می‌کند. ادغام فناوری Open AI GPT در افزونه‌های هوش مصنوعی برای Elementor می‌تواند سطح جدیدی از شخصی‌سازی را به تجربه ساخت وب‌سایت شما بیاورد. ادغام Open AI GPT می‌تواند ویژگی‌های افزودنی‌های هوش مصنوعی را افزایش دهد و قابلیت‌های پیشرفته‌تری را برای ساخت وب سایت‌هایی با کارایی بالا و کاربرپسند ارائه دهد.

ایجاد تصاویر
از مولد «متن به تصویر» Elementor AI برای اضافه کردن تصاویر منحصر به فرد و تنظیم دقیق آنها برای به دست آوردن ظاهری که می‌خواهید استفاده کنید.

نوشتن کد و یا متن اصلی
متن اصلی را بنویسید، آن را در ویرایشگر تغییر دهید یا ترجمه کنید. به‌علاوه، اجازه دهید هوش مصنوعی کد سفارشی تولید کند – همه اینها در یک لحظه انجام می‌شود.

درونسازی بومی

بهره‌وری خود را تسریع کنید و فوراً محتوا و کد را بدون نیاز به جابجایی بین ابزارهای مختلف تولید کنید.

دیگر ویژگی های جالب Elementor AI در وردپرس

  • از دکمه Create with AI در هر ناحیه تصویری برای ایجاد تصاویر اصلی برای وب سایت خود استفاده کنید. تصاویری را که تصور می‌کنید توصیف کنید و از Elementor AI بخواهید آنها را با استفاده از تولیدکننده «متن به تصویر» بسازد.
    تصویر خود را اصلاح کنید، عناصر اضافه کنید یا آن را فراتر از ابعاد اصلی آن گسترش دهید تا به نسبت تصویر عالی برسید.
  • فورا متن اصلی را تولید کنید، یا نسخه‌های موجود را برای هر قسمت از وب‌سایت خود تقویت کنید و اطمینان حاصل کنید که پیام‌های شما همیشه با نام تجاری شما هماهنگ است.
  • وب سایت خود را به هر زبانی ترجمه کنید تا تعامل را افزایش دهید و با مخاطبان بیشتری در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.
  • CSS سفارشی ایجاد کنید تا کنترل کاملی بر سبک وب سایت خود داشته باشید و در عین حال طراحی سبک و انعطاف پذیری داشته باشید.
  • کد سفارشی مانند Google Analytics یا قطعه پیکسل فیس‌بوک را اضافه کنید تا بتوانید تصمیماتی مبتنی بر داده بگیرید که به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند.
  • از دستیار کد Elementor AI برای تولید قطعات HTML برای وب‌سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک نوار لغزنده، یک لیست پخش Spotify و موارد دیگر اضافه کنید. فوراً متن تولید کنید و «لحن صدای» را با توجه به مخاطبان خود تنظیم کنید. محتوای وب سایت خود را به راحتی به هر زبانی، درست در ویرایشگر ترجمه کنید.
  • اجازه دهید هوش مصنوعی اشتباهات املایی یا گرامری شما را برطرف کند و کپی شما را مناسب کند، اما همچنان پیام خود را واضح نگه دارید.
  • تصاویر را در هر جایی که در ویرایشگر مرتبط است ایجاد کنید، از جمله ویجت تصویر، ویجت CTA، کادر تصویر، تصاویر پس‌زمینه و موارد دیگر.
  • تصاویر را با توصیف آنچه می‌خواهید به آن اضافه کنید ویرایش کنید، یا یک تصویر را فراتر از اندازه اصلی آن گسترش دهید تا با نسبت‌های دیگر مطابقت داشته باشد.
  • از هر تصویری به عنوان مرجع برای ایجاد تغییرات مشابه استفاده کنید، بنابراین می‌توانید دائماً وب سایت خود را با تصاویر جدید متناسب با ظاهر و احساس خود به روز کنید.
  • کد CSS سفارشی را برای طرح های خاص یا جلوه های استایل وب سایت خود ایجاد کنید. *فقط در نسخه حرفه ای
  • کد سفارشی را برای استفاده در سراسر سایت مانند Google Analytics یا FB Pixel ردیابی درج کنید. *فقط در نسخه حرفه ای
  • کد HTML را با کمک هوش مصنوعی برای هر هدفی مانند اضافه کردن یک نوار لغزنده برای وب سایت خود ایجاد کنید.

منبع: Cryptomentor

نوشته‌های مشابه